Kicsit el vagyok maradva az írással, többek között azért mert nem volt netem ( most megoldottam, megoldani = venni ), és mert nem volt se kedvem, se erőm...

Pedig akartam külön bejegyzést a búcsúszásról, érkezésről, de sztem ez majd későbbre marad.

Fotózni majd később fogok menni, de nem értem hogy az egyetlen (na jó második látványosságot) miért nem világítják ki??? Hogy fogom én azt lefotózni? Vagy majd fotosoppp :D

Viszont már voltam Aldi-Lidl kombóban ahol sikerült szert tenni egy különlegességre és másrészt vettem termékeket a régi cégem kínálatából :D

 

Ezek itt a főzőlevesek ( vadgomba, spárga és hagyma ) igazi finomságok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És hát magyar büszkeségünk a debreceni, na vajon találunk-e legalább egy hasonlóságot eközött és a mi debrecenink között?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hétvégén ha jó idő lenne akkor kirándulást tervezek, ha nem lesz kedv sem és jó idő sem akkor Mannheimban fotózok egyet, ha pedig ahhoz sem akkor zombihétvége a lakásban.

A cuccaim megjöttek, egy részét ki is pakoltam, szóval van nagy monitor lehet mozizni. Ki jön át? :D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thetimehascome.blog.hu/api/trackback/id/tr882632032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása